Afsluiting leidt tot verkeerschaos in Reeuwijk: ‘Het was weer net geen vechten’

Bewoners van de Nieuwdorperweg in Reeuwijk zijn het zat. Sinds de Oud-Reeuwijkseweg vorige week werd afgesloten, is het een drukte van jewelste op hun smalle polderstraat. Het is gevaarlijk, zeggen ze. Bewoners doen soms 20 minuten over een stukje van 200 meter en voor hun deur staan regelmatig ruziënde automobilisten.

Lees verder