Ron Punselie raakt zijn oude machines voorlopig nog niet kwijt: ‘Ga ze niet in de oudijzerbak gooien’

Zijn schulden heeft Ronald Punselie dan wel afgelost, maar zijn machines, die duizenden euro’s waard zijn, krijgt hij nog niet voor een goede prijs verkocht. Ook de verkoopdag met de oude inventaris van de koekjesfabriek leverde niet veel op.

Lees verder