Zuidplas voert hitteprotocol in: afval eerder buiten zetten
Vanwege de aanhoudende hitte geldt in de gemeente Zuidplas van dinsdag 23 tot en met zaterdag 27 juni een hitteprotocol voor de medewerkers van de gemeentelijke buitendienst. Om de werkzaamheden zo veilig mogelijk uit te voeren, starten zij deze week al om 06.00 uur.
Lees verder